Informizely customer feedback surveys
Termékek Menü
0
+36-20/9216308

Vásárlás/Fizetés

Célunk, hogy a webáruházon keresztüli vásárlás egyszerűbb, gyorsabb és kényelmesebb legyen, mintha valamelyik üzletünkben vásárolnál. Ennek érdekében alakítottuk ki az áruház működését. A problémamentes vásárlás érdekében, kérünk, hogy figyelmesen olvasd el a következő tájékoztatót! A gyakran ismételt kérdéseket és rájuk a válaszokat a lap alján találod.

A vásárlás menete

A Webáruház használata nagyon egyszerű! A lap tetején válaszd ki, hogy férfi, női, vagy gyermek cipőt,vagy ruhát keresel! Ezek után az oldal bal oldalán navigálhatsz a terméktípusok és márkák közt a menükpontok segítségével. Ha valami megtetszik, a képére kattintva juthatsz a termék adatlapjához. Ezen az adatlapon tudsz méretet választani (a több színben rendelhető modellek esetében minden szín külön termékként szerepel). Ha nincs méretválasztási lehetőség, vagy csak nagyon kevés méretet látsz, az azt jelenti, hogy a többi méret már elfogyott, ezekből külön kérésre sem tudunk szállítani! Ha kiválasztottad a neked megfelelő méretet, a kosárba gomb segítségével tudod virtuális kosaradba helyezni a terméket. Ez után lehetőséged van további tételeket kiválasztani, a számukat módosítani, vagy kivenni a kosárból árukat. Egy megrendelés alkalmával legfeljebb 6 terméket rendelhetsz! Ha mindent kiválogattál, amit meg szeretnél rendelni, a kosárból mehetsz tovább a pénztár felé. A pénztárban csak követned kell a lépéseket, és máris feladhatod megrendelésed!

Megrendeléseik leadásával távollevők közötti szerződés jön létre Ön és a Sportivo Nouvo Kft. mint üzemeltető között. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Kormányrendelet értelmében. A Sportivo Nouvo Kft. kijelenti, hogy az így megkötött szerződések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így nem is iktatja ezeket, viszont magyar nyelven köti.

A megrendeléseket a weboldal saját adminisztrációs rendszerében nyilvántartja az utánkövetés érdekében.

A termékek mellett feltüntetett ár a termékek vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is.

A megrendelést e-mailben visszaigazoljuk Neked. Azonban ez nem jelenti, hogy a megrendelt termékeket biztosan szállítani tudjuk. Főként leértékelt, kifutó termékeknél előfordulhat, hogy nem tudjuk a kiválasztott árut szállítani (például mert annak hiányossága, vagy sérülés miatt nem értékesíthető a Webáruházban). Ez esetben e-mailen, vagy sms-ben néhány napon belül értesítünk. 

A csomag lezárt dobozban érkezik, az árat és az esetleges szállítási költséget a futárnak készpénzben kell kifizetned. Abban az esetben, ha a csomagoláson külsérelmi nyomokat tapasztalsz, mindenképp a futár jelenlétében nyisd fel azt, és ellenőrizd a termék(ek) sértetlenségét!

Termékek visszaszállítása, a vásárlástól való elállás

Az uniós fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően ha az átvett termékkel bármi probléma van – például nem megfelelő a méret, vagy egyszerűen nem tetszik –, de még nem volt használva, a csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül jogod van elállni a vásárlástól, és – saját költségedre – visszaküldheted azt nekünk.

Elállási szándékod kérjük, a kapcsolatnál megadott elérhetőségen jelezd felénk! Elállás esetén a visszaszállítás költségén kívül semmi más költség nem terhel, de a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítését követelhetjük. A vételárat legfeljebb 30 napon belül banki átutalással visszafizetjük. Felhívjuk figyelmed, hogy csak abban az esetben fizetjük vissza a teljes vételárat, ha a terméket és annak minden tartozékát hiánytalanul és sértetlenül küldöd vissza, beleértve a tájékoztató füzeteket, a cipősdobozt stb. Ezek hiányában a termék értékcsökkentnek minősül! A cipősdoboz nem használható postai csomagolóanyagként, ilyen esetekben a sérülésért 3 000 Ft értékcsökkenést számítunk fel.

Kérjük, a termékhez mellékelj az azonosítást segítő adatokat (pl. megrendelésszám), elállás esetén írd le, hogy pénzvisszatérítést, vagy esetleg cserét kérsz-e, illetve garanciális panasz esetén a hiba leírását. Ehhez nyújthatnak segítséget az alábbi űrlapok, de kézzel írt levelet is elfogadunk.

 

 

A visszaküldéshez megfelelően becsomagolva postai úton kell eljuttatni a terméket raktárunkba, a következő címre: “Sportcityeger  Webáruház – Visszaküldött termék”. A csomagot ajánlottan add fel, az utánvétes csomagokat nem vesszük át! Ha egy áruval garanciális probléma lenne, a fentiek szerint kell eljárni, csak a címzéshez “Sportcityeger Webáruház – Hibás termék” kell megadni! Gyakran ismételt kérdések

Ha valami kérdésed lenne szolgáltatásunkkal, vagy weblapunkkal kapcsolatban, kérjük, olvasd el a GY.I.K. részleget!

 

Fogyasztóvédelem

A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján elérhetők.
Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak. A szerződés nyelve magyar.

Eger Megyei Jogú város Jegyzője:  Dr. Kovács Luca 

email: kovacs.luca@ph.eger.hu

telefon: 36/523-776

 

FAX: 36/523-779


Fogyasztóvédelmi Hatóság:

Heves Megyei Kormányhivatal 
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség (http://www.nfh.hu/)
Felügyelőségvezető: Lánchidi Csilla

Cím: 3300 Eger, Kossuth Lajos u. 9.

Telefonszám:+36 36 323 587
 

Békéltető testület
Fogyasztói jogvitákban (a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése) egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében a békéltető testületek hatáskörébe tartozik.

A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület.

Békéltető testületek jegyzéke.
http://www.mkik.hu/index.php?id=57


Egerben illetékes békéltető testület
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: (36) 416-660/105 mellék

A békéltető testületek eljárását a fogyasztóvédelemről szóló törvény 18-38. §-ai szabályozzák.
http://www.complex.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99700155.TV

Garancia

Általános rendelkezések

A webshopban közzétettek nem minősülnek ajánlatnak. A Sportivo Nouvo Kft. fenntartja a jogot, hogy az árukészlet aktuális állapotára tekintettel a vásárló, a web áruházon keresztül leadott megrendelést visszautasítsa, ha az nem teljesíthető. A Sportivo Nouvo Kft. az egyes termékek vonatkozásában - különös tekintettel az aktuális akciókra is - fenntartja az árváltozás jogát. A Sportivo Nouvo Kft. rögzíti, hogy a webáruház által automatikus visszaigazoló üzenet nem tekinthető sem aláírt, írásbeli szerződésnek, sem pedig a vásárló által a Sportivo Nouvo Kft.-nek tett vételi ajánlat elfogadásának.

Megrendeléstől való elállás joga

Megrendelés teljesítésig, azaz a megrendelt termék(ek) futárszolgálatnak történő átadásáig a rendelés szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Ilyen esetben küldje el nekünk a megrendelés azonosítószámát, termékek cikkszámát, megnevezését  az spsport1@gmail.com e-mail címre. Amennyiben az Ügyfél eláll a megrendeléstől, de a termék vételárát már átutalta, abban az esetben vásárlása végösszegét legkésőbb 30 nappal visszautaljuk.
Elállás joga, módja, következményei

Amennyiben az Ügyfél a termék házhozszállítása után kíván a vásárlástól elállni, azt az áru átvételét követő 15 munkanapon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia Szolgáltató címére. A Sportivo Nouvo Kft. kizárólag új állapotú, sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású (a cipősdoboz nem csomagolóanyag, hanem a termék része!) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Ügyfélnek kell gondoskodnia. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 8 munkanapon belül elküldeni, egyúttal gondoskodnia kell a termék mihamarabbi visszajuttatásáról. Elállás esetén a Sportivo Nouvo Kft. követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Ügyfél kérésére Szolgáltató készséggel gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, erre vonatkozó igényeket Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja. A visszaszállítás költségeivel kapcsolatosan a Trans-O-Flex csomagküldő szolgálat díjai az irányadóak.

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.

A fogyasztó nem élhet az elállás jogával, ha a terméket a vásárlást követően használatba fogta, kimosta vagy bármilyen átalakításnak vetette alá, feltéve, hogy a termék megfelel a rajta feltüntetett minőségi követelményeknek.

Interneten történt vásárlással kapcsolatosan márkaboltjaink nem tudnak vásárlóink segítségére lenni.

Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Sportivo Nouvo Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.

A Sportivo Nouvo Kft. végig fenntartja magának a jogot, hogy elálljon a szerződéstől.

Szavatosság

Szavatossági igény minden esetben kizárólag a számla bemutatásával érvényesíthető, a vásárlást követő 2 éven belül, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett. A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időszakában a Szolgáltató ügyfélszolgálata kezeli. Az első 6 hónapos időszakban az esetlegesen szükségessé váló külső szakvéleményt a Szolgáltató ügyfélszolgálata szerzi be, 6 hónapon túl, de a 2 éven belül pedig az Ügyfél fordulhat a fogyasztóvédelmi szervhez, ha külső szakvéleményt szeretne a kifogásolt termékről. A szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, pénzvisszafizetést - lehetőség szerint 15 napon belül - biztosítunk.

Reklamációk kezelése, kapcsolattartás

A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. Az üzletszabályzatban leírtaknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal - vásárlóink érdekeit szem előtt tartva - járunk el. Vásárlóinkkal a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk elérhetőségein keresztül tartjuk. Bármilyen észrevétele van termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kérjük, jelezze részünkre.

Ügyfélszolgálat: Sportivo Nouvo Kft. 3300 Eger, Törvényház út 4.
E-mail cím: spsport1@gmail.com

Telefon: 06-20-9216308